torsdag 28. august 2008

Nye tilskudd til lagerbeholdningen!

Jeg har vært med på "hemmelig venn" runden på syforumet. Og dette kom til meg i dag: En fantastisk forundringspakke med mange stoffer, skråbånd, spoler til maskinen min, tusjer fra panduro, masse fine knapper, ark + merker til kort og scrapping og popcorn... Snakk om god start på dagen, eller hva? :)




Her om dagen kom også pakken med de gøyale stoffene som jeg bestilte. All the way from the USA! (Det var ikke så skummelt å bestille fra utlandet likevel...)


5 kommentarer:

tonesam sa...

Du lager så mye fint og er til så inspirasjon at jeg gir deg awards. Se min blogg. ;) keep it up!

Kort og Søm sa...

Hei, hvor kommer det fine Hello Kitty stoffet fra?? :o)

Anonym sa...

Alle stoffene på det nederste bildet her kommer fra fabricparadise.com. Der er det farlig mye fint! :)

Anonym sa...

Tusen takk, trultemor! :)

Anonym sa...

Hei Marita ! Takk for sist og for besøk!
Sååå masse spennanes du har fått, heldige du.
Må nok ta symaskin under armen å komme mæ til skolen å "hobby rommet" vårt om det skal bli no søm på mæ.
Her regner vi bort akkurat nå , men det passer bra til blogg og strikkevær.
Ei go uke te dæ og dine . Klæm te dåkk alle!