søndag 26. april 2009

Blå vintage




Helt seriøst... Er det noen som har sett et så lekkert stoff før? Jeg er helt betatt. Det kommer fra USA, og bare skrek etter å bli forklekjole. Knappene er gamle skatter som passet perfekt sammen med det blå vintagestoffet.
Forklekjolen er helforet med sort bomullsstoff.
Jeg kommer ikke til å sy flere forklekjoler lik denne, så den finnes ikke maken til.

Størrelse 3-4 år, og kan gjerne brukes videre som tunika.
Den ligger til salgs i butikken (med fare for at jeg stikker den unna selv, om den blir der en stund.....)

12 kommentarer:

Daniel sa...

Outstanding!!!!!

Lillian Risholm sa...

Den var rålekker!!!!

Heilt spesiell sa...

Nydelig!

Turid sa...

SÅÅÅ skjønn...synd at ikke gutter kan bruke kjoler.....
ha ei flott uka!

Elin H. sa...

Fantastiske deilige farger, og mønster! :) Så flink du er å sy!

SiriR sa...

Knallfin! Stoffet er helt fantastisk:)

Kathrine sa...

fantastiske kjola!

Marita sa...

Takk for at dere liker det! :) *bukker dyyypt*

Marita (rotekopp) sa...

Helt nydelig!!! Superfine farga, stilig fasong og artig me dobbel knapp (det e vel det?). Også e blå min yndlingsfarge:)

Marita sa...

Det er ingen dobbelknapp, Marita. Det er en gammel knappeskatt som bare er sånn. Fin ja, helt enig:)

Eveline sa...

Denne er bare rånydelig !! herlig :)

Marita sa...

Takk Eveline! Og så koselig og se et nytt "fjes" hos meg - velkommen igjen!