lørdag 24. oktober 2009

Lester til noen søte små...

Disse har jeg glemt å "publisere". De ble jo ferdige i slutten av juli i Afrika! Koselig kveldssyssel når barna sover, middagen er spist og man ligger og slumrer på rommet. Fargene er valgt helt selv av hun som tar de i bruk i disse dager. Fornøyd ble hun også med resultatet, så da er vi alle glade.



Jeg er tante til en kjempegod gutt på to år, som jobber med ymse hver dag i barnehagen. Da tenker jeg han også trenger et par ekstralester liggende på lur nå som celsiusen kryper nedover... Og snart kan de tas i bruk :)


6 kommentarer:

Celie sa...

Kjempefine sokker!! Skulle ønske at jeg klarte å strikke to av noe. Ser ut til at det bare blir enklinger på oss her. Hvorfor er det ikke "IN" å ha en av hver?

Tøvsjur sa...

Så hærlige sokker!
Like så godt når de har litt spræke farger!

Turid sa...

Hei på deg og takk for sist-
Veska den va jo bare det "knall", det skal være "sommar veska " mi .
Er nok like fornøyd med den , som ho som har fått seg nye lesta....så va dem jo søt da, rosa og greier.
Regne med at du ellers er oppdatert på lærer fronten her , full bemanning -det er bra flott!
I tillegg er det tur damer begge to!!!

Elin H. sa...

For noen skjønne sokker i rosa og blått! :) Deilig kombinasjon av farger. De blir nok varme og gode å ha på føttene.

Katta sa...

åå, så fine lesta til lillegoguttn min! snille tante;)

Marita sa...

Takk takk! Lester er kjekt i disse dager... Kathrine, ting tar tid, men han skal nok få dem før sommeren kommer, hehe :)