tirsdag 8. desember 2009

Forklekjolen "Precious joy"


"Precious joy" er verdens lykkeligste forklekjole i str 1-3 år. Den trenger å komme til ei lita jente full av sprell og godt humør!
Sydd av bomullsstoff fra Stoff og stil, og foret med rutete bomullsstoff i duse farger. På applikasjonen er det glitter, som kanskje ikke vil vare evig. Men det gjør susen en god stund. Med eller uten glitter er dette en gøyal forklekjole til lek og moro, eller til te-selskap sammen med a' mor! ;)

Finnes til salgs hos Ta-Mar.











8 kommentarer:

Pia sa...

For en herlig kjole! Likte også veldig godt den knall rosa du hadde sydd!

mamsen sa...

Flott var den,og ho blir nok fin ho som skal ha den på seg:)

GRASRODA sa...

Så søt kjole!!
Hvilket mønster bruker du til forklekjoler? Jeg har tatt utgangspunkt i et mønster fra Ottobre, og forandret litt på det... Har ikke funnet et mønster jeg er helt fornøyd med enda. Har du sidesøm i kjolene? Jeg har klipt mine i ett stort stykke.
Ha en fin kveld:)

Turid sa...

Skikkelig "gla" kjole dette!
Ha ei flott adventstid framover!

Marita sa...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
Cathrine - har tatt utg.pkt i et mønster jeg har fått privat. Endret på det underveis. Men mange lignende i div sømbøker/blader. :)

Berna Marie sa...

Oioioi! Her kommer du med den ene skatten etter den andre! Nyyydelig:D

GRASRODA sa...

Ja, det fins jo mange varianter av disse kjolene. Noen er lengre enn andre, og noen dekker mer bak, er mer en kjole enn et forkle... hvis du skjønner;)Men koselige plagg er det ihvertfall!
Ønsker deg ei fin helg;)

Becky sa...

WOW!!! den var råstilig!!!:D, du e no bra flink:).