mandag 4. april 2011

Reklame for lillesøster!

Dette må jeg bare vise frem. Stolt storesøster til en utrolig flink lillesøster! Dette jeg viser under er navneskilt i A4 format, som hun har laminert i plast. Til tanteungene sine har hun også laget spisebrikker i A3 format, som tåler søl som bare unger (og jeg) kan søle. Ypperlig som tegneunderlag, plastelina, vannmaling osv. Men aller best egner navneskiltene seg jo som veggpryd, som forteller hvem sitt rom det er, hvem sin arbeidsplass det er osv osv. Dette er en super gave til alle barn, unge, gamle og til den som har "alt". Guro lager disse særegent, etter personlige stikkord. Og alt er tegnet/malt på frihånd. Venninnen Kari Anne fikk dette navneskiltet i gave, som hun skulle ha på jobben sin. Kari Anne er journalist... Dette er mitt! Jeg ønsket meg noe med verdensrommet som tema :) Mathias DIGGER kaptein Sabeltann. Ingen over, ingen ved siden. Gjett om han DIGGER navneskiltet sitt? Noen som gjetter yrket til denne dama? Oppi navneskiltene lurer jeg inn et skrytebilde av en koffertlapp. Også laminert i plast, men i størrelse "koffertlapp". Eieren er ei bereist tøtte, og ønsket seg gjerne noe som fortalte om USA. Dora!! Jentenes favoritt! Sjekk detaljene her også (for de Dora-invidde).. Ser dere reven Rappo?

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Ja, ho e kjempeflink, og ivrig når ho sette i gang. :)) Fantasifull barnebok neste, Guro?? :)

Berna Marie sa...

Utrolig kult og flott! Gukko flink ho e!!:)) Helt enig i at det e superdupre gava, ingen som har maken og kjempestilige:))) Hurra for Guro!