mandag 3. mars 2008

Overraskelser i kø...

I forbindelse med bilkjøp, måtte min bedre halvdel reise bort i helga. Vanlig prosedyre er da å kjøpe "bygave" til de som blir igjen hjemme. Og jeg er jo intet unntak, selvfølgelig.. Det vel kjent for de fleste hvor viktig det er å ta vare på barnet i seg ;)
Dette var hvertfall overraskelsen som bergtok meg søndagskvelden. Mange nøster med ullgarn som egner seg til toving! Spennende haug med garn i mange farger. Nå skal det vel ikke legges under en stol at en fugl kvitret han et lite ønske før avreise. Men kun ETT av disse nøstene er superwashgarn som ikke kan toves, så jeg synes han har vært flink! Takk, Daniel!




En overraskelse til kom fra svigermor og svigerfar! Absolutt nødvendige ting til scrapping, og her er det mange muligheter. Blomsterpynt i mange flotte farger, med spittbinderser som feste. Dette var en koselig gave. Men det mangler en ting her.. Fikk en sjokolade i pakken også. Tro hvor den har blitt av? ;) Takk, Gunn og Øistein!


Posen med det rare i kom fra ho mor. Masse, masse gammelt gardinstoff! Har hemmelige planer for en god del av dette allerede. Og vet sannelig ikke hvem som ble mest fornøyd her. Hun som fikk bedre plass etter opprydding i skapet, eller jeg som fikk så mye fint stoff.. Takk, mamma! :)


Og så var det marimekkostoffet, som jeg har jaktet på lenge. Hva skal dette bli til da? Det er et populært og fantastisk flott stoff. Men selges ikke overalt, og er ikke så billig metervare heller. Så det er ikke allemannseie, selv om det er ettertraktet. Fikk ei venninne til å spurte innom butikken for meg før hun stresset videre for å rekke en buss. That's what friends are for? ;p Takk, Renate!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jøss du har jo hatt både julaften og 17.mai samtidig i helga du!
Så masse fint stoff, kan starte
masseproduksjon nå, blir mange trekant punger av dette.....

Anonym sa...

Hei pia=) Så fint at du likte det gamle stoffet..og eg kan forsikre deg om at det kjæm mer...hvis du vil ha da?? Du og sy-venninna di e kjæmpeflink og kreativ. meget imponert. måtte inn på hennes blogg åsså. -mamsen-