lørdag 7. juni 2008

Oppdatering...

Den 27.mai ble vi stolte foreldre til jente nr to :) Her koser vi oss masse, så hobbyaktiviteter er det blitt lite av i det siste. Om en måned flytter vi, så i tillegg til mye "familieliv" har vi så smått begynt å pakke ned ting og tang. Derfor tar jeg sommerferie fra symaskin og strikkepinner inntil videre, men lover å komme sterkere tilbake - kanskje fra mitt eget hobbyrom til og med! Drømme, drømme...



OPPFORDRING

Klikk deg inn på denne linken.


Kronerulling for Ann Cecilies liv


Jeg har vært så heldig å stifte bekjentskap med denne flotte jenta, siden hun har hospitert på skolen hvor jeg jobber. Ann Cecilie er svært syk, og er gitt opp av legene i Norge. Derfor er det startet en kronerulling for å få henne til behandling i utlandet. Lyst å bidra? Alle monner drar...

1 kommentar:

Shamu sa...

Gratulerer så masse med jenta! Og lykke til med flytting :)

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. :) Jeg blir så glad!!