torsdag 2. april 2009

Nettbutikken Ta-Mar


Ta-Mar

Da erklærer jeg nettbutikken min for åpnet. Ta-taaaa!
Dette har jeg villet gjøre lenge. Nå er den jo i etableringsfasen, så det er helt i det små. Men stikk gjerne innom der likevel :)

Her på hobbybloggen min skjer det ingenting nytt. Jeg viser det jeg lager, og blir fortsatt like glad for å høre hva du synes om det.
Det som er til salgs, blir lagt ut på Ta-Mar.

Dette blir litt sånn "Marita gjør ting hun ikke kan"... Men gjør det likevel ;)

7 kommentarer:

Berna Marie sa...

Ikke vær så beskjeden, det her kan du absolutt! Du e råflink, det her va på tide!:D Gratulerer med åpningen, eg skal straks gå inn å se:D

Else - Jorun sa...

Du kan jo masse, og dette her e du kjempeflink til så det e dæ vel unt :) Stå på :) Tippe du får mange mange hundrevis av kunda :)
Gratulere med nett butikk :) Ska inn og sjå :)

Marita sa...

Takk skal dere ha :)

mamsen sa...

Jøss..du hefter ikke;) Kjæmpeflink og kreativ e du...fatte ikke kor du hente energien fra! Stå på Marita,og lykke til.Dette får du til;)

Elin - Varøyrampen sa...

Så gøy:) Flink du er. Denne nettbutikken skal jeg følge med ja:)

Marita (rotekopp) sa...

"Lagret i favoritter!"
Gratulere me åpninga:)

citten sa...

Grattis med nettbutikken :)