torsdag 4. februar 2010

Selvstudie og calorimetry



Et par "calorimetry" som da er pannebånd med knapp bakerst. De sitter fantastisk bra på hodet! Oppskriften har jeg linket til tidligere, og kan sees under det første innlegget med calorimetry.
Med noen dager hjemme-pleie av meg selv og barn, har jeg også hatt et lite selvstudie innenfor heklefaget. Endelig (!) kan jeg lage hekleblomst *lykkelig*
Heklet i Pt2 ullgarn, og en snelle med sytråd i sølv. Skulle være glitter i disse, men fant ikke passende garn. Da lager man det selv ;)


6 kommentarer:

Else - Jorun sa...

Korr stili de blei :D Kanskje du kan lære bort korsn man hekle en blomst?
Du e kjempeflink :)

Turid sa...

Alt ka du kan! Skinnflat forfær...
Go helg te dæ og dine!

mamsen sa...

Kjæmpefin:)) Eg vil ha....

Eveline sa...

Så nydelig !! Falt helt for den rosa, men den søte blomsten :)

Berna Marie sa...

Så fine de er! Ble virkelig forseggjort med blomsten, veldig flott! Har lyst og prøve meg på disse også etterhvert, når jeg får gjort unna de tusen prosjekter jeg holder på med nå;)

Turid sa...

Hei på deg -endelig har æ fått strikka noe av garnet æ fikk av dæ mens du ennå bodde her.......