torsdag 21. mai 2009

Konkurranse!

Jeg har hatt masse besøk, og håper på enda mer! Snart 10 000! Selv har jeg deltatt på noen bloggkonkurranser i forbindelse med andres besøkstall og andre jubileer, og det har vært så koselig at jeg nå steller til en selv ;)

Vil du vinne, så legger du bare igjen en kommentar her. Og hvis du legger link til meg og forteller om konkurransen i din blogg, så får du to "lodd". Bli med, uansett hvor du bor i verden. Posten går like gjerne til Spania eller Sverige, som her i Norge. Du trenger ikke ha egen blogg heller. Legg bare igjen en mailadresse, så jeg får tak i vinneren.

Hva kan du vinne?
En "Frihetsgudinnelue"
kan du vinne. Klikk på linken for å ta en titt. Vinneren velger selv hvilken av disse luene som er premie.

Slusene stenges 10.juni klokken 20.00, og jeg trekker så fort det lar seg gjøre etter det.
Bli med og feir alle mine ding-dong på døra, og spre det glade budskap :)

13 kommentarer:

GRASRODA sa...

Jeg vil gjerne være med på konkurransen:)
Jeg skal legge en link til deg på bloggen min i morgen!...for nå er det natta her på det blide sørlandet for lenge siden.... jesp!

Turid sa...

Klart æ e me!!
Ordner me innlegg seinare i dag- freddan vet du - masse å gjøre på formiddagen.

Eveline sa...

Vil gjerne vinne jeg og ja :) Ikke rart du har mye besøk på bloggen din da, du lager jo så myyyyye fiiiint !!!!

hverdags-mamma sa...

Jeg slenger meg med og legger link i bloggen min også... ;)

mamsen sa...

eg har no ikke non blogg,men eg kan jo kommentere for det;) du e så kreativ og flink...og lage mye fint;) klem fra mamsen:)))

Katta;) sa...

Eg e med! hehe:D Alt du lage blir fint, Marita. Du e flink :)

Berna Marie sa...

Eg e også med Marita! Eg har selvfølgelig linka til deg i bloggen min:) *Håpe eg vinn*!:)

Heilt spesiell sa...

Klart jeg vil vinne!!!Grattis med så mange besøkende,det er kjempegøy!

Fru. Idsø sa...

Jeg vil være med! Har linket til siden din.

Gratulerer med så mye besøk!!!

MrsC sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med på konkurransen :)

Ingrid sa...

Gratulerer med 10.000 treff!! Du lager mye flott og det var kjekt å titte gjennom bloggen din :)

Fio sa...

Gratulerer med masse besøk på siden din!! Håper tallet mangedobles det neste året!

PS: Jeg linker også hit fra siden min ;)

SiriR sa...

Grattis med 10000 besøkende. Jeg er gjerne med og konkurrerer!!