mandag 4. mai 2009

Tights til snuppa




Har latt meg inspirere av Heilt spesiell dama, som lager så kule bukser. Laga til en prøve i str 104/110 vil jeg tro. Denne fikk pia mi i dag, og gjett om hun ble glad for å få seg en kul elefanttights. Tenkte den ble litt kort i livet, men da den ble tatt på så jeg at jeg endelig fikk til en som ikke ble så posete bak. En tights skal sitte godt.
Får bestille litt mer ribb så jeg kan lage litt flere. Det gikk jo litt av det til en slik modell.
Mønsteret er eget. Øyemål og kontrollering av str fra en bukse str 104.

8 kommentarer:

Guro sa...

å hærreverden kor fin! :D å kor nydelig bilde av Emilie! :D

Heilt spesiell sa...

Så gøy å inspirere!Jenta di er jo bare megaskjønn!Og tightsen ble kanonfin.Lurt å feste lappen der-det må jeg huske til neste gang!

mamsen sa...

den va lekker;) så flink ho er blitt til å posere...den kommende modell for barneklær:)

Marita sa...

Takk for positive ord :) Må jo si meg enig i at hun er skjønn.
Kristin, så hyggelig at jeg kan inspirere tilbake, selv om det nå er hvor den lappen skal sitte, hehe.

Else - Jorun sa...

WOW... korr stili tights du har laga :) Og Emilie ha blitt så stor. Gje ho en klem fra mæ; en klem tell litjtuppa også:) Emilie ha virkelig blidd ein racer på å være modell :) Flinke jenta :)

mamma i nord sa...

For en stilig Tights.
Kjempekul effekt med ribben nede.

Marita sa...

EJ - ja, hun har vokst masse den siste tiden. Merkes på klærne når garderoben må fornyes totalt faktisk!

mamma i nord - tusen takk :) Synes også det gjør seg, og blir en stilig effekt. Det er ikke minst praktisk med dobbel ribb. Kan lages lang, og det blir like pent med oppbrett, i og med at sømmene blir skjult. Ser du at hun matcher lillesøsters body som du lagde? Den er ofte i bruk, og passer akkurat nå. :)

Berna Marie sa...

Kjempestilig tights:) veldig fin er hun i den:)