mandag 5. januar 2009

Selebukse og godt nyttår

Godt nyttår til alle dere som stikker innom bloggen min! Det er like hyggelig hver gang å lese kommentarene jeg får. Fortsett med det i 2009 også :)

Jeg har sydd ei selebukse til minstemor. Denne ble hun fargerik og sprek i, og tulla elegant rundt på gulvet i ei myk og behagelig bukse.

Sydd i velour, og så har jeg brukt ribb nederst og som applikasjon. Den er halvforet med et gammelt putetrekk, som er funnet i pappas barndomshjem. Koselig gjenbruk:)





8 kommentarer:

Turid sa...

Der var du tebake igjen, og godt nytt år te dåkk alle!
Så stor ho e blitt "lille berta".
Flott bukse, du e` produktiv. Toalett mappa var å fin, var nok en fornøyd mottaker.
Ja e`det ikke artig når barnehage jenta kommer hjem med selvproduserte ting, synes å det er artig å ta frem pynten som gjenget våres har produsert gjennom åran.
Det var no godt at du har fått på plass den der "sjit ledninga", ganske så irriteranes med sånne der duppeditter, men akk så nødvendige.....
Vi snakkes.

Anonym sa...

Kor fin ho va i ny-dressen...den ser så myk og god ut.No vente eg spent på neste produkt=)

annesand sa...

Så lekker bukse du har sydd til ei nydelig lita tuppe!

Ønsker deg en strålende uke!

Anonym sa...

utroli fin!!! åsså såg den så deili ut å ha på. :) eg må bynne å handle hos deg ser eg;)

Else - Jorun sa...

Åhh korr fin banet va i si nye selebukse :) Du e steikanes flenk :)
Gje ho ein stor klem fra mæ og ho E en stor klem også:)
Håpe dokk har det bra og ikke snør ned... :)
Vi snakkes :)

Anonym sa...

ååå kor fin ho va i sin nye fine bukse:).

Kort og Søm sa...

Dette var en fin bukse!! Likte fargen og applikasjonen veldig godt :o)

Hilsen Fredrikke

Anonym sa...

Så mange fine ting du syr! Det ligger en liten hilsen til deg på bloggen min når du får tid!