mandag 1. august 2011

Pusling med strikkepinnene og fundering i hagen.

 Tova tøflusa i rødt, størrelse 39-40 er herved produsert. Som dekor er de beriket med et par vintage knapper fra mitt aller helligste knappeskrin.

 
Og så.....

...tenkte jeg det var på tide å debutere med noe hagerelatert. Det tar jo tid med dette utearealet, det har jeg skjønt på våre tre år i "husbransjen". Så vil jeg vil tro jeg har planer for omtrent 30 år fremover (spent å se om det kan stemme)!
Her er uansett siste skrik hos oss. SOLPLATTEN :) Er veldig fornøyd med resultatet mine "samarbeidspartnere" kom opp med etter at idé, tegning og materialer var på plass. Man må jo sørge for at flere får muligheten å bidra, så da er jo delegering en kjekk ting å ty til :D  Leveggen beiset jeg etterpå i "Jordnøtt", som er husfargen.
Poenget med debuten min her er at jeg så gjerne vil ha tips! Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe et cafesett i hvitt. Men så har jeg så lyst på amerikansk dekkstol (se under). To slike med bord i mellom? Eller en slik, og et cafesett. Eller blir det litt klabb og babb?


 Denne er jo flott da :) Hjelp meg å tenke!

4 kommentarer:

Else - Jorun sa...

Flinka :))))))
Tøfflusene ble jo kjempeflotte :) Og æ lure på korr mang knappa du egentlig har i det der skrinet ditt... Men vet med sikkerhet at nån knappa e kommen fra Titran ;)og kanskje dæm også ligg i skrinet ditt.. ;)
Hmm hageting; nei der kan æ nok ikkje komma med tips; men glede mæ tell å sjå ka du har funnet... :)
Fortsatt gooo sommer :)

mamsen sa...

Flinke jenta vår <3 Tips; to dekkstoler med bord i mellom;det hadde eg villa hatt:) Det e jo solplatt!!

Berna Marie sa...

Så fint det er blitt der ute! Eg trur eg ville hatt et kafésett og en sånn stol, men er jo litt vanskelig å se for seg. Begge dela blir nok uansett fint:) Forresten, veldig fin levegg! Har dere bygget selv? Vi skal gå i gang med å bygge straks, og ville gjerne hatt en sånn der!

Marita sa...

Takk for tips så langt :) Får se hva det blir til...
Berna - leveggen er kjøpt i ferdige moduler du setter sammen. Fåes kjøpt på byggevarebutikker, og vår er kjøpt hos Maxbo. Håper du viser frem når dere er ferdige :) Spennende!