mandag 14. april 2008

Babysett

Omsider ble jeg ferdig med babysettet jeg har holdt på med siden jul... Det er strikket i Lanett fra Sandnes garn. Jeg plundret litt med jakken i begynnelsen, men det gikk veldig greit da det gikk et lys opp for meg i forhold til mønsteret. Det ble jo riktig så søtt til slutt. Og nå er det ikke mange ukene igjen før den kan tas i bruk ;)


Et lite bursdagskort på tampen... Laget flere i samme slengen, men glemte jo helt av både kamera og blogg i gjerningsøyeblikket. Så ingen bilder av de, nei!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det var fint!

Anonym sa...

Såå nusseliiig, men du kommer vel på hobby kveld selv om du er ferdig med baby settet?

Anonym sa...

Det blei skikkelig fint sett=) Du e no bra flink! Får jo se det i virkeligheta om ikke så lenge!!

Turid sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Guri sa...

Så fint det babysettet ble :)

Den kommentaren som blei sletta va egentlig fra mæ, men va logga inn med mamma sin konto! Må vist ta kveld snart:p

Hobbymegher sa...

Heisann! Takk for hilsen i bloggen min! :) Så nydelig det babysettet var. Og så flink du er til å lage kort!

Skibotn Husflidslag sa...

Flott sett, og snart kan det tas i bruk! Skal høre om Marit har mønster på lestene, trur ho har på både votter og lester. God helg i snøen!