tirsdag 8. april 2008

Pay it forward


Jeg var en av de tre første til å kommentere "pay it forward" innlegget til Turid på Strikketur . Dermed vil jeg i løpet av 365 dager motta en gave fra henne. Gjett om jeg gleder meg! Samtidig forplikter jeg meg til å ta i mot denne awarden, og gjøre det samme.
Hvis du er en av tre til å legge igjen en kommentar på akkurat dette innlegget, vil du motta en gave fra meg. Det kan være noe jeg har laget, eller noe jeg har kjøpt. Spennende, ikke sant? Men husk at du da også må ta denne på din blogg, og sende en gave til de tre første som kommenterer. De må gjøre det samme, og sende gave til tre nye. Og så videre, og så videre... Pay it forward! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ut for at jeg pluselig kastet meg på en håndarbeidskjede her...
Koselig:-)Synes du er kjempeflink. Har sendt deg serviettholdermønster og lurer på om du kunne sendt meg mønstret på forklekjolen. Da hadde jeg blitt glad :-)Sendes til gustn-m@online.no