mandag 21. april 2008

Gave!

Ikke mange dagene etter at jeg "meldte meg på" pay it forward på bloggen til Strikketur, så fikk jeg gave fra henne. Boksen til venstre er til meg, og boksen til høyre fikk jenta mi - som også er veldig glad i gaver ;)



Bare den gammeldagse boksen var et syn i seg selv. Når jeg åpnet den, var det fire sneller med polyester sytråd! Gjett om jeg er fornøyd. Tusen takk, Turid :) Lillemor på snart 3 år ble også kjempeglad for innholdet i sin boks. Hun fikk åtte småsneller i flotte farger, og nå vil hun ha symaskin.


På tampen har jeg knipset et bilde av sjalet jeg heklet til jenta for lenge siden.. Men har jo ikke vist det frem her, så da kan jeg jo gjøre det. Garnet er Kitten mohair fra Sandnes garn, og er deilig og mykt.
Har heklet flere slike, enda jeg ikke kan hekle. Dette er bare luftmasker, så det mestrer jeg jo. Går og drømmer om å lage et oldemor-pledd... Kanskje det blir et en gang i tiden. Må bare bli litt bedre kjent med heklekroken først!

1 kommentar:

Anonym sa...

Synes det ser ut som om du kjenner heklekroken "godt" , ikke hvem som helst som bare leverer ut et sjal , har no hekla det her , men æ kan det ikke. Synes du er flink.
Artig at dåkk ble gla begge to for gavene.