tirsdag 4. november 2008

Sofakrok-arbeid

Her kommer bilder av noe av det jeg har puslet med siden sist jeg gav ordentlig livstegn fra meg i cyberland...Votter som er strikket av restegarn. Har vært ufo siden mai... Sier meg snart ferdig med dem.


Disse lestene skulle egentlig være julegave. Strikket av restegarn. Og så ble det litt feilberegning. Er fri for det hvite garnet. Så hvordan det blir løst gjenstår å se. Finner vel en stump naturhvit garn. Noen som har? ;)


Dette garnet er så fint! Disse strikket jeg til søsteren min for at jeg skulle få resten av garnnøstet. Har masse garn igjen, så det var jo en bra deal! :)



Har titt og ofte en hjelper ved min side når det er strikking oppi sofakroken. Her er hun veldig konsentrert. Tro hva hun tenker?


Se så glad hun blir når pinnene gjør det de får beskjed om :)

1 kommentar:

Heilt spesiell sa...

For ei herlig strikke-tulle!!