onsdag 3. juni 2009

Litt redesign





For å vise hele gangen i redesignen skal man absolutt ha med før-bildene også. Men uten kamera ble det vanskelig. Jeg laget plaggene uansett, og lånte kamera etterpå. Kan heller prøve å beskrive gangen i det i korte trekk.

Plagg 1: Jeg hadde en avlagt jumper i skapet, som var så god å bruke den gang da (...) at jeg optimistisk har spart på den i åresvis. Nå fikk den heller gjøre nytte av seg; jeg bet i det sure eplet og satte saksa i den. Jumperen var helt rød, med en morsom halsåpning som kunne strammes med knytebånd.

Plagg 2: Eldstesnuppa hadde en t-skjorte i str 92 som ikke er brukt så mye. Den hadde en sånn skjortehals, og knappeåpning. Litt upraktisk under en genser, siden det ble noe klumpete. Så den kasta jeg i søpla... og så tok jeg den opp av søpla igjen fordi den kunne jo bli til noe annet!! :)

På t-skjorta har jeg brukt armene på den avlagte 92'en. Ellers kommer elefantene fra stoff og stil, og mønsteret er eget.

På skjørtet har jeg brukt hele bolen på 92'en, samt den kule halsen på min optimist-jumper. Og så en liten Hello Kitty, selvsagt :) Flott hverdagsskjørt til kroner ingenting!

Laget en genser også, men den er i vaskemaskinen i skrivende stund...

1 kommentar:

mamsen sa...

så søtt:) fine plagg til sommeren...